loading...
(¯`·.¸¸.·عــاشـــ♥♥♥ــــقــانـــه ·.¸¸.·´¯)
سارا بازدید : 277 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (7)

روزهای انتظار

 

چه عاشقانه مرا می شکند...

روزهای انتظار

 

چه عاشقانه مرا می شکند...


و تو چه سرد از من عبور می کنی


یک شب مه گرفته


و حرفهایی تلخ ...


که از اعماق تنهایی بیرون می آید


دستم را بگیر ،من به بودن تو نیاز دارم


نیمه گمشده ام نیستی...


که با نیمه دیگر به جست و جویت برخیزم


که تو تمام گمشده منی ...


تمام گمشده من...
و تو چه سرد از من عبور می کنی


یک شب مه گرفته


و حرفهایی تلخ ...


که از اعماق تنهایی بیرون می آید


دستم را بگیر ،من به بودن تو نیاز دارم


نیمه گمشده ام نیستی...


که با نیمه دیگر به جست و جویت برخیزم


که تو تمام گمشده منی ...


تمام گمشده من...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایوب در تاریخ 1348/10/11 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

از بركه ی دستانت،احساس و غزل جاري
صد روزنه ی فردا، صد ماه حمل جاري
صد عاطفه ی رنگين، صد دلهره ی شيرين
در عمق نگاه تو، تصوير عسل جاري

این نظر توسط ایوب در تاریخ 1348/10/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

بیا سپیده ی من انتظار بد دردی ست
و درد عاشق شب زنده دار بد دردی ست

بیا که بست نشستن در این سیاهی شب
غمین و خسته و چشم انتظار بد دردی ست

این نظر توسط shima در تاریخ 1348/10/11 و 12:38 دقیقه ارسال شده است



گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است دوست داشتن را باید کشف کرد ؛ درک کرد ، و از آن لذت برد …

سلام گلم خوشحال شدم برام نظر دادي وب تو كه خوشگل ترهشکلکشکلک

این نظر توسط ایوب در تاریخ 1348/10/11 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

منم با یک سبد آواز همراهی، تو تنهایی

و من حالا به فکرم، فکر یک تنهای بعد از تو

این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

به من هم سری بزنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
★_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_★ تـَـلخ تریـטּ خُـבاحافظے ِعُمرم ! خـבاحافظـ ـ ــ . . . تَـنہا خواسته ام ایـטּ بوב ڪہ نگاهَـم ڪنـב و او هـم بگویَـב خـבاحافظـ ـ ــ . . . اَمّـ ـ ـــا انگــــــــــار בیگر ارزشــ ِ یڪ خـבاحافظـے را هَـم نـבاشتـم. . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دخملی یاپسمل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 1,032
  • بازدید کلی : 9,462
  • کدهای اختصاصی
    بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران




    آيکـُن هاي ِ دختره

    Dirty Dancer

    کد آهنگ میخوای؟


    آمار وبلاگ:

    بازدید امروز : 15
    بازدید دیروز : 3
    بازدید هفته : 62
    بازدید ماه : 142
    بازدید کل : 9462
    تعداد مطالب : 14
    تعداد نظرات : 95
    تعداد آنلاین : 1